donderdag 30 augustus 2007

ben bijna weer helemaal oude ikje



Zoo, la die la, begin weer beetje mijn eigen ikje te worden. Heb lekker heerlijk gefocust door met de pois te oefenen, en daardoor geen tijd voor gedachtes, was fijn.
En heb mijn initiatie gehad, mijn eerste vuur!!
Mocht maar met 1 poi, wat ok was hoor, anders had ik mezelf misschien in de fik gezet. Ben nu een firespitter, haha, zo noemen ze dat, maar ik ga eerst mijn eigen pois maken voordat ik weer met vuur wil en lekker veel oefenen. Het is een heerlijke bezigheid, je bent continue aan het bewegen, is best vermoeiend, en je moet je linker met je rechterlichaamsdeel steeds gelijk laten bewegen.
Of tegelijk in omgedraaide richting.

Nu ja, is wel fijn om iets als hobby te hebben tijdens reizen, en voor als je aan het wachten bent op bussen enzo, en licht en klein voor in backpack.
Leuk!

Morgen vertrek ik weer, doe het nog steeds rustig aan, maar is tijd om hier te vertrekken.
De plaats brengt me niets nieuws meer, en ik heb geen behoefte (nog) om alle wilde dingen te doen die ze hier aan bieden.

Ga naar Livingston, dat is een klein stad / dorpje, met heel veel Afrikaanse / Carribische invloeden, veel reggea, dus wordt daar ook gegarandeerd rustig aan doen.
Ga samen met een Israelische jongen en een Spaanse vrouw, leuk, morgen samen reizen.

Geen opmerkingen: