woensdag 15 augustus 2007

Xela!

Gearriveerd in Xela, leuk om te zien dat alle steden hier als centrum een parkje hebben en daarom heen alle straten.

Ook erg handig, het enige wat je hoeft te doen is zoeken naar de parc central en dan kom je vanzelf alle belangrijke dingen tegen..zoals een travel agency om hier weer weg te kunnen.

Xela is leuk, maar niet echt veel te doen, een beetje zoals alle andere steden.
Niet zoals Antigua waar veel wordt aangeboden voor het vermaak van de toerist.

Morgen gaan we (is ik en Ashley een Canadese) eerst uitslapen, want vanavond de kroeg in, en daarna naar een van de vele hotsprings die hier zijn (vanwege alle vulkanen en bergen, zitten nu op 2335 meter hoogte)

Had verwacht dat het wel veel kouder zou zijn hier, maar omdat de zon zo recht op je bolletje schijnt (en als er geen wolken zijn) is het eigenlijk best een lekker temperatuurtje.

Ik gok ongeveer 23 graden, maar stiekum (en jaaaa ik mag niet zeuren snap ik best) vind ik het koud, ben gewend aan het warmere klimaat van de lage landen.

De dag erna wil ik alweer vertrekken, naar de volgende plek...
Heb nu zin om even bij te komen van de 6 uur bus rit, moet eerlijk bekennen dat ik met de bus reizen erg leuk vind. Ligt aan de bus en hoe vol die is gestopt met mensen, maar deze keer omdat het zo´n lange rit is zaten we na de eerste stop maar met zijn 3-en in de bus. Ik kon languit op de bank liggen, lekker muziekjes luisteren en veel nadenken. Heerlijk! Ga zo meteen even kijken of ik een tv bioscoop hangplekje kan vinden, ik wil kussens, en een film!

Geen opmerkingen: