dinsdag 21 augustus 2007

in Palenque

vandaag om 6 uur opgestaan, kreun, was weer even wennen
kwamen om 2 uur aan in palenque
is hier ontzettend veel regen, en warm, heel humid, en bijna niet te doen voor mijn longen

weet niet of het nou zo ontzettend regent vanwege die orkaan of vanwege regenseizoen?
maar ik loop rond met allemaal mooie krullen in mijn haar, das de plus!
en de orkaan gaat langs de kust van Mexico, dus geen zorgen maken hoor

morgen wil ik naar enorme watervallen toe, en de dag erna naar ruines.

vandaag een heel stuk door Chiapas gereden, en dat is ook de region van de Ziapatas, de guerrilla groep hier in Mexico, ik heb zulke mooie murals gezien, en was mooi geweest als er tijd was geweest om te stoppen en te praten met de mensen, maar helaas

oja ook heel creatief, ze hebben hier veel verkeersborden met drie zwarte huppels erop getekend, (dat betekend dat er een bumper op de weg ligt, van cement van gemiddeld 30cm hoog) en ze hadden door elke huppel (op het verkeersbord) 2 gaten geschoten, zodat het net was alsof er 3 bivakmutsjes op getekend waren. en dan IZNL er onder gespoten, was mooi om te zien! geen foto helaas....

Geen opmerkingen: