vrijdag 10 augustus 2007

weet het echt niet help ADVIES NODIG

weet echt niet wat ik moet doen
ene kant vind ik het een hele gave joboffer
maaaaaar

ik wil ook nog even lekker vrij zijn

maaaaaaar

mijn geld raakt ook wel weer een keer op
en als ik dan toch moet werken, waarom dan niet hier
waar ik me blij en gelukkig voel en
heb altijd een poos in het buitenland willen werken

maaaaaaar

dat betekent mezelf binden

kan ik dat dan?
aan de andere kant we spreken pas over een half jaar, begin februari

hoe maak je een beslissing in de toekomst? ik kan alleen kijken naar hoe ik me nu voel, en dat is dat ik nog lekker alleen wil zijn, vrijheid in mijn hoofd en hart, zelf beslissingen maken en goed in mijn basis staan

maaaaaaaaaar

plannen is soms ook weleens belangrijk

en ik heb dus echt geen flauw idee hoe vaak zo'n joboffer langs zou komen
ik weet van mijn andere reisvriendjes dat banen best moeilijk te vinden zijn,
helemaal zulke goed betaalde als deze
en ik heb veel mogelijkheden om mezelf te ontwikkelen in een veilige basis om te leren organiseren en aansturen en managen

maar en dusss

heb advies nodig

Geen opmerkingen: