woensdag 1 augustus 2007

het begint alweer te kriebelen

Zit hier alweer een maandje en ik wil zeker niet zeggen dat de rust me geen goed heeft gedaan, maar het begint ongelofelijk van binnen te kriebelen.
Er is een boek van dr. Seus genaamd ´o the places you will go´ en daarbij beland de hoofdpersoon ook op een plek waarbij het lijkt alsof iedereen aan het wachten is
Een zin herinner ik me:
´waiting for your hair to grow, for the snow to snow´
en zo is het hier net ook, alsof de mensen aan het wachten zijn
aan het wachten totdat de zon weer op komt
totdat je de was kan ophalen, totdat je kan eten, totdat het werk klaar is etc.
En ik heb zin om te bewegen, onderweg te zijn.
Ik wil weer op reis!
Dus ik ga mijn cursus afmaken, nog 24 uur les te gaan, en dan ga ik weer weg!
Joepie! zin in

oja de cursus is ongelofelijk handig, nuttig en snap de werkwoordvervoegingen eindelijk!
en ik vertrek zaterdagmiddag naar Monterico, tjoep hoep op de motorrrrrrr

1 opmerking:

Anoniem zei

Hoi meissie,

ja dat lijkt me een rare gewwarwording, ale je merkt dat mensen aan het wachten zijn en dat je daar een beetje aan het meedoen bent. Ook wel weer heel relaxed want je moet dan helemala niets, want je wacht tot.....Ben blij dat je spaans nu beter gaat en dat je je goed voelt. Veel plezier aan de kust en geniet van d emooie omgeving. Wees voorzichtig en volg ALTIJD je intuitie.

liefs carla