maandag 6 augustus 2007

ok dan maar eerst even het crash verhaal om alle bezorgde meeltjes te voorkomen!


die bult onder mijn knie is mijn zwelling

jaaaa
neeee
Vandaag beetje beurs aan de linker kant van mijn lijf, haha alle adrenaline is uit mijn lijf weggetrokken dus sta wat meer in contact met mijn gedeukte lichaam.
Gisteren waren we aan het rijden, en Thomas en ik raakten een beetje achter op de rest van de groep omdat mijn benzine op raakte (je motor gaat dan raar sputteren) en ik moest stoppen om de reserveknop te vinden om om te draaien.
Je motor wordt dan via een andere weg gestart, dus het duurt even voordat alles draait en spint zoals jij het wilt.
We zitten net 3 minuten op de motor, en het begint onwijs te hozen.
Omdat we toch al achter lopen op de rest van de groep maakt het niet zoveel uit om te stoppen en een jasje aan te trekken.
We zitten op een redelijke drukke weg, ik rijd voorop, en ik wil links van de weg stoppen omdat daar een zijweg is (die naar beneden loopt).
Ik zwaai eerst dat ik links ga stoppen, rem af, en wil de bocht naar links maken..
en dan slipt mijn achterwiel weg, maak de bocht met mijn voorwiel te scherp, en BAM daar ga ik onderuit,
Gelukkig droeg ik mijn beenkappen...anders was mijn scheenbeen er denk ik wel anders aan toe geweest...
door de klap op het wegdek met mijn knie, duwde mijn gear zich naar beneden mijn scheenbeen in, vandaar die enorme bult. Is net alsof ik een knie onder mijn knie heb,
kan niet echt buigen en op de stijfheid aan de linkerkant van mijn lichaam na voel ik goed! Ben alleen een beetje moe maar dat komt omdat de adrenaline is weggezakt.
En ja, ik rijd voorzichtig, maar dit is juist de fun van het motorrijden! De dirt tracks, het maken van kleine jumps over hobbels en het racen op de autoweg...en ja mam, als ik in Nederland ben zal ik goeie motorkleding kopen om de wrijving van de klap een beetje op te vangen!
Maar op een gekke manier ben ik juist blij dat ik ben gevallen, ik weet nu wat het is om te vallen en de angst daarvoor (die altijd een beetje in je onderbuik aanwezig schimmert) is nu weg, en heb heel veel zin om deze week weer een dirt track door de rivier te gaan rijden!


dikke blauwe plek waar ik botste met mijn stuurwiel...is wel een van mooiste tot nu toe!

Geen opmerkingen: