dinsdag 28 augustus 2007

blaffende meisjes bijten niet

gisteren om negen uur mijn bedje ingekropen, en geslapen van 10 tot 10
heb met pijn en moeite een lunch ontbijt naar binnen gewerkt, en ga nu lekker terug kruipen in een hangmatje met een boek
kopje thee ernaast en nixen
kan ik best kom ik achter

mam, om je zorgen te minderen, denk niet dat het malaria is, je krijgt dan ook pijn in je gewrichten enzo, heb gewoon een of andere infectie, en omdat ie zo is uitgebroken, zit ie zo´n beetje over mijn hele lijf (of de uitslag op mijn huid kan ook voor allergie van die antibiotica zijn, dat weet ik niet)
maar de rest komt me al te bekend voor, hoesten, oorontsteking, koorts, had ook in nl kunnen gebeuren, moet er gewoon uit.
en de mugjes zijn overal, niet alleen in de jungle, dus die jungle trip heeft niet meer muggenbijt kans gegeven.

gelukkig zijn de muggen in dit gebied zo groot als een een dubbeltje, dus veel meer ´ik maak je dood mep kansen´

zo ik ga terug naar mijn relaxte fase, dit internetuitstapje was het wel weer voor mij vandaag, kusssss

1 opmerking:

Anoniem zei

Hoi Lieverd,

ben blij dat je lekker in een hangmatjekunt liggen en je cordinatie kunt oefenen met het doodmeppen van dubbeltjesmuggen. Ziek lekker uit en ik denk aan je. Die uitslag kan inderdaad van de antibiotica zijn, dus ook niet in de zon liggen anders krijg je van die rare bruine plekken. Ziek uit en probeer ook een beetje van het nixen te genieten door over nix te denken.

Liefs

carla