maandag 20 augustus 2007

morgen vertrek naar Palenque

Gisteren zoveel lol gehad, met de groep straat artiesten / hippies die we eergisteren ook al hadden ontmoet.
Onwijs veel sjans met een van de jongens van die groep, een mooie Mexicaan met Azteken tatoeages op zijn gezicht. Was onder de indruk van zijn uitstraling.
De energie stroomde ontzettend, maar hij was onwijs beledigd toen ik alleen wilde dansen.
Jammer, het was erg genieten in zijn aanwezigheid.
Maar goed, veel plezier gehad, eerst tot een uurtje of 12 buiten gezeten, met de pois gespeeld, gekeken naar de de kunsten, leuk om te zien hoe zo´n groep als een grote familie met elkaar omgaat. Daarna naar Mama Africa, lekker gedanst en toch maar weer tot de conclusie gekomen dat ik weer Spaans moet gaan leren omdat ik niet echt ver kom. Maar nu even geen zin en tijd voor.

Morgen vertrekken we naar Palenque, ligt noordelijker 6 uur rijden vanaf hier, met veel ruines en watervallen om te bezoeken. Mexico is onwijs duur, spendeer veels te veel, dus ik denk dat ik na Palenque de rivier San Pedro ga afzakken en dan weer in Guate eindig, bij Tikal.
We shall see...

Geen opmerkingen: