woensdag 8 augustus 2007

WHAAAAAAAAAA

heeeee
aaaaaah word bijna gek
heb net gesprek met Chad gehad
over mijn mogelijkheden om te blijven bij de school
en heb hem uitgelegd dat als ik hier wil komen wonen en werken dat ik dan goed betaald moet worden etc
en hij heeft me een baan aangeboden als
head of department of special education
(en erna betaald ga worden, voor gemiddeld 1500 tot 2000 dollar per maand! hihi zooo gaaf)
AAAAAAAAAAAAAAAAAH
word een beetje gek
want dat betekend dat ik hier kan blijven wonen en werken!
(en lekker veel kan motor rijden la die la)
heb hem verteld dat ik er een week over na wil denken
en even met het thuisfront wil bellen en wil nadenken over wat ik dan precies wil bereiken hier in Guatemala

la die la die la

zooooo geweldig!

en oja
ik zei dat ik eerst nog een paar maanden wil rond reizen hier in centraal amerika, en dat was ook allemaal ok! joepsie de floepsie ben zo gelukkig!

ps dat betekend hoogst waarschijnlijk dat ik in december terug vlieg naar nederland, een maandje bij jullie ben en dan weer terug ga naar guatemala
wauw! zie ik jullie allemaal weer even ben zoooooo blij!

1 opmerking:

Anoniem zei

ha sjattie,

Tuurlijk vinden we het cool voor je als dit is wat je wilt, je voelt je in ieder geval fijn in dit land dus het zal wel goed zijn. En dat we niet meteen staan te springen is onze eigen ego, die jou dan voor lange tijd zal moeten missen. Snappie?
Maar toch een cool aanbod, gefeliciteerd!!!

groetjes

jezussie