zaterdag 11 augustus 2007

mmm keus is gemaakt

Zooooooo heel langzaam begint in mijn hoofd te vormen wat ik nou wil gaan doen ten opzichte van de geweldige baan...
Oja dank je wel voor alle adviezen, het is fijn om vanuit verschillende uitgangspunten te kijken, vanuit verschillende visies die mensen hebben. Zodat je naar alle facetten van een idee kan kijken, zoals een diamant, zonder te veel te focussen op alleen mijn point of view.
Ik ga morgen een voorstel voor de school schrijven, wat ik denk wat allemaal mogelijk is als ik head of department of special education word.
Daarna ga ik met dat voorstel het gesprek in met Chad, en vertel hem dat ik geen ja zeg, maar ook geen nee.
Dat ik niet een beslissing kan maken zover in de toekomst, dat ik in december contact met hem op neem om te kijken hoe het met de school gaat. Om te kijken of de school nu werkelijk een foundation is geworden (want ik ga betaald worden vanuit foundation money, een van de sponsors van de school is een walt disney fonds) en dat we dan verder kijken hoe het gaat met mij. Hoe ik dan weer sta in het leven. En dat als hij iemand anders tegen komt die hij de baan kan geven, hij contact met mij opneemt, zodat ik kan beslissen of ik de baan nog wil, zodat ik naar Antigua kom voor een job interview. Zoiets.
Heb het gevoel dat dit geweldige aanbod een jaar te vroeg komt.
Een van de redenen dat ik uit Nederland ben vertrokken is dat ik vrij wilde zijn, en juist niet gebonden, of druk om een carrière te maken.
Leren om goed in mijn basis te zijn, tijd voor Claire en lekker veel reizen en andere mensen ontmoeten.


Woensdag vertrek ik naar Xela (spreek uit als sheeela dat is de Maya naam en heel wat makkelijker uit te spreken als Quezaltenango) is een stad meer richting de Mexicaanse grens. Daarna wil ik door naar Huehuetenango, en dan de grens over naar San Christobal. Is gelijk mijn visum weer geregeld. Vanuit daar vertrek ik naar een dorp /stadje, waar ik van plan ben om op een boot te stappen en af te zakken op de rivier, richting Tikal en Flores.
Rond begin september is Janneke met een groep in Flores, dus wil dan in de buurt zijn.
Zo fijn om dan weer even een echt hartsvriendinnetje in de buurt te hebben!
Vanuit Flores vertrek ik naar Belize, naar het dorpje Hopskins (aan de kust) omdat je daar en dicht bij de zee zit maar ook dicht bij een natuurreservaat (met jaguars geloof ik.)
Ok, dit is ongeveer wat ik heb gepland, maar dit kan weer elke dag veranderen

ons kent ons.......

ga nu naar Chad, Jamie en hij zijn net uitelkaar gegaan en ga hem even een knuffel geven! fijn weekend allemaal!

1 opmerking:

Anoniem zei

he meisie,
mooie 'keus' heb je gemaakt, helemaal zoals het is lijkt me.
veel plezier weer verder
liefs wietske