donderdag 9 augustus 2007

haartjes eraf

Vandaag voornamelijk in de ochtend geprobeerd te herstellen van mijn dronken avond met de meiden uit, een fiesta de pyjamas, en jaa ik was in mijn blauwe pyjama, en jee, de cuba libra's waren twee voor 1 dus na 8 was ik behoorlijk van de wereld

Heb mijn joboffer dus een beetje gevierd, en eigenlijk moet ik zeggen dat ik me de laatste tijd zo gelukkig voel, met al die leuke mensen uit Nederland die ik best mis, maar daardoor juist heel sterk voel...

Oja daarna om 11uur les, uurtje leren, daarna uurtje thuis op bed slapen en weer 3 uur spaans les, ga met sprongen vooruit... *vooral met een hoofd vol watten hihi*
En daarna, hops even naar de kapper
Haha, ik had geen zin meer in blond haar werd helemaal gestoord van al die aandacht, dus heb het terug in mijn oude kleur laten verven, achterkant heeeeeel kort en van voor, tsja moet je maar even met me msnen of skypen als je het wilt zien


Geen opmerkingen: