zaterdag 18 augustus 2007

in mexico

haai
hee en poe
ben moe van de reis, ging niet allemaal even soepel
maar ik ben in San Christobal de Las Cases
mexico is zzooooooooooooooo anders dan Guate, veel rijker

ga nu douchen en briefjes lezen (glunder glunder) en nadenken,
heb in Antigua van David een baan aangeboden gekregen, om bij hem tours te gaan doen op de motor (slechts 50 dollar betaald per week en moet mijn eigen motor aanschaffen, maar als ik daar ga wonen wil ik toch mijn eigen motor, en part time werken was ook een optie, dan kan ik ook voor de school werken)
en raak een beetje in de war van alle dingen die ik nu wil, in toekomst en heden, en weet niet zo goed hoe ik dat moet verenigen

maar goed, wilde jullie even laten weten dat ik er ben, in alle stukjes (heel) en moe

1 opmerking:

Anoniem zei

Oh my, I'm starting to realize that I'm addicted! To my man! And to you offcourse : )
X Inge