donderdag 26 juli 2007

Wolkjes zijn voorbij en zonnetje schijnt

tsja
vanochtend met mijn sjachie hoofd begonnen met vrolijke liedjes te zingen (the Cardigens... i will never know...caus you will never show la lala) terwijl ik met een schrob borstel de modder uit mijn spijkerbroek aan het wassen ben (van de dirttrack gisteren).
hielp al veel, werd gelijk een stuk vrolijker

en toen met grams even goed gesprek gehad, jee, die vrouw is geweldig, een beetje als oma Heteren. even filosoferen, het is super dat ik even met haar in dat enorme huis mag wonen.

Daarna naar de engelse taalschool.
Blijkt dat mijn student hem gepeerd is voor 4 dagen naar het strand, terwijl ie morgen een exam heeft,ik boos. Hij neemt zijn telefoon niet op, en de laffaard stuurde zijn broertje om mij te vertellen dat ie niet komt.
Heb gesprek met Chad gehad, uitgelegd dat ik werk met 3 strikes, en dat dit de tweede is die hij verknald en nog maar 1keer heeft en dat ik hem dan niet meer les geef, dat ie dan naar een andere school of docent kan (zo werk ik ook altijd met de probleemkids). De andere keer had ie verknald door 30 minuten te laat te komen, by the way.
Chad staat volledig achter me, een van de redenen dat ie zo tevreden over me is omdat ik zo streng ben, en mijn student werkelijk laat werken.
Goed geluk bij een ongeluk, ga morgen twee dagen touren met de motor.
We gaan naar Lake Attilan, beetje hetzelfde als vorig weekend maar dan met de motor. Veeel beter dus, en deze keer niet feesten maar vooral touren en viewen.
Helemaal te gek en zin in, vooral veel bergen en dat vind ik geweldig!
Dus mijn hum is weer helemaal bijgetrokken, ja ja, acceptatie.

En toen even bij Robbie langs geweest, even gezellig gekletst, en samen naar het winkeltje geweest om cd´s te laten copieren, ben momenteel helemaal weg van de ZUTONS!

Hum is nu stralend als de zon die hier schijnt.

Geen opmerkingen: