vrijdag 6 juli 2007

JAAAAAA ik heb zin in maandag

Jahooeeee jippie ay jee
Ben vandaag een beetje gaan struinen door Anigua, terecht gekomen bij een enorme textielhal waar al die mooie stoffen te koop waren. Mijn handen jeuken om veel te kopen, veel stoffen zijn echt geweldig. Maar ja, geen plaats in mijn backpack, en opsturen doe ik pas over een poosje denk ik.
Ik voel me lichamelijk alweer helemaal fit op mijn enorme oordoofheid na dan, maar dat is ook wel weer lekker rustig zo, ik mis de helft van al het lawaai op straat hier.

Maar de reden dat ik zo blij ben is dat ik op zoek ging naar een gids om een van de vulkanen te beklimmen.
Zo struinend door de straatjes, en na afgeleid te worden door een geweldig café waar ik op het dak heb gezeten uitkijkend over Antigua en naar de Fuego (een van de vulkanen), kwam ik bij een motorcross agency.

En nu wil ik al sinds ik in Madrid ben geweest leren motorcrossen, lijkt me zo te gek, en ja ja, nu heb ik maandag mijn eerste les!!! Als mijn oren goed zijn tenminste, dan spring ik maandag op de motor!!! Lijkt me zo gaaf, wil ik al zo lang, en nu komt het toch weer op mijn pad. 4 uur lessen kost zo'n 45 euro, valt reuze mee in vergelijking met Nederland (50 euro p/u), en als ik het echt gaaf vind ken ik tenminste de basistechnieken al om er in Nederland verder mee te gaan.
Als alles goed gaat mag ik daarna mee op tour door de bossen hier, en als dat goed gaat ga ik met de motor de vulkaan op rijden.

Zo mooi hoe alles op je pad terecht komt, ben echt blij dat ik dit ga doen!!!!! La la la la die pom pi dom *dit is het liedje wat in mijn hoofd rond zoemt*

Ga nu lekker aan de baco's en sangria met wat backpackers hier * hihi begin me al helemaal weer de oude ik te voelen**

Geen opmerkingen: