maandag 9 juli 2007

Motorrijden is zoooo gaaaaaaf!

deze blauwe motor(tje) is MIJN motorrrrr!!

Jeee ben net terug van mijn 4uur motor rijles en het was fantastisch!
Het was goed, gaaf en heb blaren op mijn handen, en ik heb de motor wel 100 keer laten uitvallen (ook een beetje overdreven maar you get my drift), kon dan de neutrale stand niet meer vinden, en het meest te gekke is dat je met je handen en voeten moet schakelen en dat je ze alle 4 gebruiken moet, een soort controle over al je ledematen.
En dan heb je die motor onder je kont brullen, is helemaaaaal te gek, helemaal toen we het remmen gingen oefenen.
Je moet dan vol gas vol op de weg rijden, totdat David, mijn instructeur, zijn hand op steekt en dan moet je remmen, zowel met je voet als met je hand.
Zo gaaf!!! Als je het fout doet slipt de motor onder je kont weg, ook zo'n leuk gevoel, maar als je het goed doet sta je binnen 2 meter stil.
Vol gas, bam remmen, en dan stil staan!
Morgen gaan we verder oefenen, heb nu vooral de motor gevoel gekregen, het schakelen en het remmen geleerd, en rondjes rijden, gas rustig laten opkomen weg rijden en spiegels gebruiken.
Morgen gaan we rond de oranje paaltjes rijden, nog oefenen met emergency brakes en dan de weg op, en als het goed gaat gaan we nog een tour maken!!
Echt heb zoveel fun vanochtend gehad, kwam helemaal bezweet thuis, is wat zo'n helm op je kop, zweten! Net lekker gedoucht en nu ga ik mijn ontzettend messy kamer op ruimen en mijn was weg brengen.

dat kleine stipje op de motor ben ik!

hihi!


ik en de instructeur David

Geen opmerkingen: