woensdag 4 juli 2007

Eten in Guatemala

Zoals jullie zien, veel berichten vandaag. Ik probeer mijn jetlag uit te zitten, zonder in slaap te vallen, aangezien het voor mijn gevoel het 4uur snachts is, en het werkelijk pas 5 voor9 is, en ik echt pas om 10uur in mijn bed wil liggen omdat ik anders weer om 5 uur s ochtends klaar wakker ben. Zit het vandaag dus uit!

Bij deze een foto van de gemiddelde backpackers maaltijd


Links staat een blikje bonenpasta, dit zijn bonen gekookt, gepureerd en met kruiden vermengd. Best lekker, helemaal met de tortillia's *uit de gele zak*, ikzelf heb toegevoegd een kom soep (nu ja soep, uien met tomaten laten pruttelen) en wat feta, een duur geintje hier. En daar achter de fles water, is niet te doen hier water uit de kraan drinken.


Tijdens een van mijn zoektochten naar het hostel, kwam ik langs een centrum waar ze kooklessen geven. Lijkt me superleuk om te gaan volgen, dus ik ga morgen (eerst een kaart halen van de stad) en dan terug naar het centrum om te kijken voor de cursus Guatemalteeks koken, hihi klinkt grappig.


Hoop dus binnenkort wat foto's te kunnen presenteren van wat ze hier werkelijk eten.


Ben al wel uiteten geweest, en valt me vooral op dat ze bijna overal suiker instoppen. Met het spullen kopen in de supermarkt is het ook telkens opletten dat je iets zonder suiker meeneemt.


keukentje hostel (zie links, hoe mooi, een echte haren 50 was machine, je komt hier zowiezo veel spullen uit de jaren 50 tegen)

Geen opmerkingen: