zondag 1 juli 2007

Gearriveerd in Antigua

Hallo!Ik ben nu in een hostel in antigua, toetsenbord zonder letters dus beetje moeilijk typen zonder enige clue waar alles staat
Vanuit amsterdam door naar madrid gevlogen,daar was ik enorm ziek, kon niet me fathma afspreken want kon niet bewegen.
Toen in vliegtuig naast een of andere beroemde psycholoog komen te zitten en met hem zitten kletsen, was een ok atmosfeer.
wat yoga oefeningen gedaan in vliegtuig (werd vaak voor gek aan gekeken) en voelde me redelijk ok. in mexico weer heel erg beroerd geworden, daar onder de hoede van een moederkloek gekomen die met haar 2 dochters op reis is, toevallig ook naar guatemala.
Links PatJos (23) tegenover Tinca (18) en ernaast hun moeder Gina




ik heb me alle zorgen laten aanleunen en heb ervoor gezorgd dat zij een beetje voor mij zorgde.
gehoord dat guatemala city echt een plek is die je moet mijden, dus ook niet daar naar mijn reservering gegaan voor hotel, maar door in taxi met gezin naar antigua.

in een mooi hostel terecht gekomen, goede sfeer, aardige mensen en veelbackpackers.

op zich voel ik me goed, terug in basis gegooid. ook een cultuurshock, je bent uiteindelijk in een derde wereldland. en ook medelijden met al die mensen die echt nog onder de armoedegrens leven, en jeeeeeeee wat een krottenhuisjes, gammelle bussen en auto's die uitelkaar vallen.

in de taxi naar Antigua


Onze taxi moest worden aangeduwd!
geweldig!
vind het hier een prettige plek, en mooi en weer is ook tropisch, lekker
voelt goed

een van de vulkanen van antigua is twee dagen geleden weer gaan werken,en rookt nu mooi,
hoorde van een van de backpackers dat het savonds rode sparkels te zien zijn,ga zeker vanavond kijken,

heb niet echt last van de jetlag, zo weinig en gek geslapen afgelopen twee dagen dat ik de komende paar uur wel overleef om wakker te blijven en dan lekker te crashen in mijn bedje,
vanavond slaap ik nog op een 2 persoonskamer (en ja wel een raam maar nee kan niet open) en morgen krijg ik een 1persoonkamer !! LUXE!!!!

nou das wel even genoeg gekletst voor vandaag, morgen lekker stadje gaan verkennen en nieuwe mensen ontmoeten...

1 opmerking:

Anoniem zei

Claire komt en de vulkaan gaat spuwen, dat belooft wat!

xx kjell