maandag 16 juli 2007

tsja wat doe je dan zoal op een dag?

s´ochtends rond uurtje of 7 op mijn terras yoga oefeningen doen
uitzicht op een vulkaan en witte wolken in helder blauwe lucht
zaterdag allemaal plantjes op mijn balkon gezet
vandaag omgepot in knal blauwe en groene plastic potten
uurtje of 2 met granma zitten kletsen
en de chiwawa hond (30 cm genaamd BLONDIE) overhalen om vriendjes met mij te worden
koken (nu ja opwarmen voedsel van organic food restaurant)
wasje met de hand doen
op mijn bed liggen en mijmeren
beetje lezen in boek ´the grapes of wrath´van john steinbeck
naar de school slenteren
mijn student op zijn flikker geven omdat ie zich niet aan de afspraak houdt
maar vooral veel lol hebben met lesgeven
terug slenteren naar appartement
even hoofd om hoek keuken van granma steken en kijken of alles goed gaat
(ze wordt dit jaar 80 maar is zo kwiek als een kievit)
beetje salade eten en verse ananas
(mmmm fruit heeft hier veel meer smaak)
beetje lezen,
les voor morgen voorbereiden
muziekjes luisteren
wijntje drinken
rommelen en vroeg naar bed


en morgen om 5 uur op staan om te mediteren voor de aarde
en denk dat ik daarna weer ga slapen
en mijn programma van vandaag ga herhalen...mmm life is so easy!

Geen opmerkingen: