woensdag 11 juli 2007

fuego del corazones

nog een beetje vroeg hier, tien voor 8, en ben op weg naar een sollicitatie voor engelse les geven in ruil voor spaanse les!

afgelopen nacht was er hier een gevecht in het hostel, een van de jongens vluchtte mijn kamer in (in paniek) nadat ik het licht op de gang had aangedaan in mijn (stomme!!) slaapdronken bui omdat ik geluid hoorde en half droomde. jongen rende achter mij aan kamer in en deed de deur op slot. ik werd zooooo ontzettend kwaad en begon tegen hem te schreeuwen dat ie mijn kamer moest verlaten, wat ie uiteindelijk ook deed.

maar heb halve nacht wakker gelegen en ga vandaag ook nog op zoek naar een judo of karate dojo om wat selfdefense technieken te leren,want jee, wat als die kerel gewoon niet was weg gegaan? het is niet dat je dan, pom pi dom la die la, even om zo'n jongen heen wandelt om je mes te pakken... en dan...beetje ermee gaan dreigen, not my way of life.....

goed: self defense classes and job interview!

1 opmerking:

Anoniem zei

Your blog is very interesting!
Please, send me the photo of your pc desk and the link of your blog.
I'll publish on my blog!.
Thanks Frank
EMAIL: pcdesktop1@gmail.com