woensdag 25 juli 2007

grmbl de grumbel

heb beetje last van mijn hormonen geloof ik

ben een beetje kriebelig, huilerig en mis vanalles, en jaaaaa het zijn wolkjes deze buien die vanzelf voorbij drijven, maar bellen met jullie snoepjes maakt me alleen maar sipper vanbinnen, eindelijk vandaag dat de telefoon gesprekken een beetje in mijn basis zijn gezonken en mijn gedachtes er niet continue naar toe gedreven worden, als bootjes op de stroom van de rivier

ben vandaag gaan motor rijden om mijn agressieve gekke frustie gevoelens eruit te krijgen
hielp weinig, enige wat ik echt leuk vond was het racen met 100 km over snelweg en beetje slippen op dirt track, voor de rest was het voornamelijk dorpjes
werd er alleen maar frustyier van
wel even in san antonio naar textielhal geweest
(met museumpje over de kledingstijlen, elk dorp heeft hier andere kleding zodat je elkaar kan herkennen)
en in santa maria met wat straatschoffies staan voetballen
wat ik helemaal niet kan met die kleine ballen, de hele tijd moesten ze lachen om die gekke gringa die mis schopte, was wel beetje leuk....

david bood aan om even met me te vechten, maar hij weegt denk ik zo'n 100 kilo en is 1.95, dus dat was no match en ik zie het niet echt zitten om met een vreemde kerel te gaan worstelen ofzo, beetje gekke situatie krijg je dan

ok ben lekker een zeikwijf vandaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag

1 opmerking:

Anoniem zei

Ooooo, ik vond al een aparte vibe hangen aan de tellie. Superfijn om je te spreken en het was ook helemaal ok, maar nu ik hoor van je humbui kan ik duiden wat ik voelde. Blij lief meisje, love you!
Ingrid