dinsdag 31 juli 2007

Spaans les en nog wat filmpjes van afgelopen weekend



Hallo nog even wat filmpjes van afgelopen weekend.

Hierboven is een filmpje van Pana, waar de school een optocht houdt (beetje zoals bij ons de eindmusicals, het gaat om de afsluiting van het jaar)

En hieronder een filmpje waarin ik in een van die gammele bootjes zit op Lago Attilan.
altijd druk in die bootjes, en veel gewiebel en gewaggel.
Als je goed kijkt, door alle pixels heen, zie je de bergen en vulkanen die het meer omringen.



Ben vandaag begonnen met mijn lessen spaans.
Eindelijk!
Mijn student heeft het opgegeven geen zin meer,, en ik heb 30 uur les gegeven, dus krijg nu ongeveer 30 uur spaans.
Mijn leraar is een hele leuk jongen (20jaar en heeft net zijn eerste baby, 2 weken oud, en heeft 2 baantjes, oefff) genaamd Hector.
Daarnaast ben ik aan het twijfelen of ik dit weekend een tour ga doen naar Monterico *de kust aan de Pacific* of op vrijdag een dirt boy tour, lijkt me beide leuk.
Die dirt boy tour, gaat door rivieren en zo, ook heel gaaf, maar is in prijs bijna hetzelfde als 2 dagen touren.
MMM ga er nog even over nadenken, denk dat ik voor de kust kies.

Ok ga vanavond even flink stappen, eerst even mijn huiswerk maken, ja ja, hihi weer huiswerk maken, lekker gek idee, morgen uitslapen en dan weer les.

Geen opmerkingen: