woensdag 11 juli 2007

Nacht 11, Kamer 2


even een snelle update

ben uit het hostel vertrokken vanwege het gevecht gisteren en ook omdat een van de eigenaren met een geweer ging rondlopen en dat voelde toch niet zoo prettig, dus ben nu in het hostel black cat, slaap in een dorm voor 5,5 euro (oude hostel had ik een eigen kamer voor 5) maar het lijkt me beter om op een veilige plek te slapen dan op een eigen kamer met een onrustige sfeer.

ik heb de baan als engels juf, begin zo meteen met het voorbereiden van mijn les.
de gozer is ok, veel gedoe ook met de school, maar ander verhaal andere keer om te vertellen.

over gisteren: het motor rijden was fantastisch!
eerste 2 uur nog op de parkeerplaats, toen door dorp op wegen, en toen ik echt het gevoel kreeg, zijn we een off road tour gaan doen! dat was helemaaaaaal geweldig, jee ik kan niet zo goed uitleggen hoe het voelt, zo´n motor onder je billen, het controleren van zo´n machine, het meeleunen in de bochten en het gas geven, het gevoel dat je samen met die machine rijdt.....
de off road tour was een dirt track, we zijn 2500 meter een berg op geklommen, veel slipperige bochten, veel schakelen en zorgen dat je motor de kracht heeft om een steile heuvel te beklimmen, een ontzettende mooie view! en dan weer naar beneden,
oefff
zo fucking scary! 50 tot 70 km per uur, niet te veel proberen te remmen met de brakes, helemaal niet teveel met je achterrem, anders ga je slippen en proberen te remmen met je schakel en gears, helemaal te gek!

precies genoeg avontuur voor mij, dat motor rijden.
ga binnenkort weer op een tour met David, de instructeur.

ok dat was de update, binnenkort meer! daaaaaaaag

Geen opmerkingen: