dinsdag 4 september 2007

nieuws nieuws nieuws nieuws nieuws FLASH

hallooooo
ze zeggen dat de orkaan richting Livingston gaat, de plek waar ik net vandaan kom
en is hier wel 10uur reizen vandaan
dus ik zit niet in het oogje van de orkaan
hier is wel een dikke storm aan de gang, maar dat is ontzettend mooi!
en veeeeeeel regen, maar dat is slechts een afvloeingsprobleem (en wat aardverschuivingen met modderstromen waarschijnlijk)
maar zo´n dikke storm is lang niet zo eng als midden in een orkaan zitten
(vind ik best spannend hoor!)
nu surf ik een beetje mee op het randje van de orkaan


en ik woon weer even bij Oma, ze wilde dat ik de paar dagen die ik hier ben bij haar kwam logeren
en vind ik helemaal niet erg
want bij de familie Panchos waren kakkerlakken op mijn kamer gisteren (brrrrr)
en oma´s huisje is een stevig huisje!

Geen opmerkingen: