dinsdag 18 september 2007

Claire = NIEUW

Vanochtend, nadat al mijn haartjes van plekken van mijn lichaam pijnlijk waren weg geharst (moet wel een mooi meisje blijven he?), besloten om een sauna marathon te houden.
Er was geen kip in de SPA, dus ik had de sauna voor mij alleen.
Heb geloof ik alle toxines eruit gezweet, en zelfs mijn spierpijn van het oefenen met de pois (oei die knopen naast mijn schouderbladen) is bijna weg.

Daarna bij Kenny, een mooie man met bruine ogen en lang zwart manenhaar (een soort mix van een westerse indiaan, oeff zucht...) heerlijke nachos met verse guacemole gegeten.
Voornamelijk gepraat over relaties, het hebben en onderhouden van lange afstand- relaties, een topic wat de laatste paar weken mijn nieuwsgierigheid trickert en regelmatig opduikt in gesprekken met andere reizigers en natuurlijk inwoners van Guate. Heel veel vrouwen komen hier hun westerse geld spenderen voor een maandliefde (mas o menos), en veel mannen zijn niet onwillig om in de droom mee te leven.

Daarna, o kosmos o kosmos, een mp3 speler gevonden!
Had erg heimwee naar mijn muziekjes, die kunnen net een mood bepalen, en het helpt ook vaak om een soort ´niet storen uithangbordje´ in je energie te hebben als je van die oortjes in hebt.
Had de kosmos gevraagd om een nieuwe mp3 speler, het liefst de mijne terug natuurlijk maar had ook wel in mijn achterhoofd dat dat bijna een onmogelijke kwestie is.
Deze is een 2gig, niet mijn 4gig zoals de oude, maar ik ben er ontzettend blij mee. Ben nu muziek aan het uitzoeken om de mp3 te laten plaatsen.
Leuk hoe de dingen op je pad komen die je nodig hebt....

Weet nog niet wanneer ik vertrek. Begin weer in de stroom van het langzame leven van Antigua te komen, en ik drijf wel lekker.
Morgen met David een date, gaan we bijkletsen, zin!
Oja en ik liep al een poos rond met een ontwerp voor een sierraad in mijn hoofd, dus die heb ik laten uitvoeren. Ik kan morgen naar de goudsmid gaan om het op te halen. Ben benieuwd!

Geen opmerkingen: