zaterdag 8 september 2007

Bleeeeeeeechhhh

Na een gesprek met mijn broer gisteren, vandaag mijzelf uit mijn bed gesleurd en mezelf opgepept en de dokter bezocht, ja ja, gedaan!

Vind dat ik nu wel een applausje verdien.. haha, viel allemaal reuze mee, geen idee eigenlijk waarom ik er zo´n hekel aan heb.


Goed heb een of ander virus te pakken, heb namelijk al 6 weken koorts ofzo en word er een beetje moe van. De dokter zei dat ik gelijk een ietsje had moeten nemen na die watervalzwempartij, maar goed, ik ben niet zo van de ietsjes nemen.

Antibiotica heeft geen zin, want heb ik net gehad, en heb nu iets anders voorgeschreven gekregen wat een vervanger is voor antibiotica en wat alle stomme beestjes in mijn lijf dood gaat maken!


Jeeeeee, dus ik ga nu een soort roze riddertjes in mijn lijf bedenken die alle groene evil monsters gaat aanvallen, mooie hinderlagen leggen, valkuilen graven, en meer van dat soort dingen!


Geen opmerkingen: