zaterdag 22 september 2007

hihi nu even alleen maar leuke dingen hoor!


Ik moest gisteren natuuurlijk allemaal contant geld hebben om te kunnen betalen bij eventuele onderzoeken, had maar de helft van het bundeltje nodig uiteindelijk
Kan me achter de biljetten verstoppen zoveel heb ik er, is ongeveer 500 euro...voel me rijk!


Heb vandaag een sauna pakket geregeld en ga me de komende week lekker verwennen, lekker elke dag naar de sauna en allemaal andere verwen dingetjes daar doen.....


Heb ik wel verdiend na zoveel stress dagen en ziekweken


Oja en natuurlijk mijn nieuwe sierraad, kleurt een beetje gek dat rode op het roze, het ontwerp is een beetje kinky en iets wat niemand heeft! Ze waren zelf nog helemaal niet op het idee gekomen om koraal in de breedte te doorboren ipv door het korte stuk. De rode stukken zijn koraal, de zwarte rondjes is onyx steen (ben er errug blij mee!)

Geen opmerkingen: