donderdag 27 september 2007

Concert Buena Vista Social Club!!!


Ik besluit dat na weken de avonden op mijn kamer te hebben gespendeerd dat ik wel weer een uitstapje mag wagen.
Deze kans kan ik niet laten glippen, een uitnodiging voor een concert van een van de performers (Raoul) van de Buena Vista Social Club. De man is 80 jaar, maar hij leeft nog steeds voor zijn passie en maakt swingende muziek, opzwepende ritmes in de nacht.

De mannen proberen je blik te vangen, vrouwen lopen als hindes, hun rug hol en heupen draaien rondjes.
Een zweetdruppel loopt langzaam langs mijn ruggengraat, de warmte, maar er hangt ook een seksuele spanning in de lucht.
Mijn partner geeft met lichte dwang aan welke kant ik op moet, een leider.
Mijn rok draait mee op de ritmes van de muziek en laat af en toe een verkoelende golf lucht langs mijn verhitte huid glijden. Mijn dij voelt glad van de inspanning van het dansen.
De beweging wordt extra langzaam uitgevoerd, het lijf strekkend en draaiend als golven.
Elektriciteit.
Rilling over mijn lichaam en genietend gooi ik mijn hoofd achter in mijn nek.
Het staccato geluid van de drums loopt gelijk met het bonzen van mijn hart.
Overgave en genot van het bewegen van je lijf in een zwoele setting.



Op video is weinig te zien, ging vooral om het geluid..


Daarna even bijkletsen met Ashley, Pete en Dan (en ik kwam allemaal bekenden tegen van een paar maanden geleden. Erg gezellig en laat..)

Geen opmerkingen: