vrijdag 28 september 2007

Antigua, Guatemala, de laatste paar dagen



Gisteren kwam ik om 18uur thuis en was zo moe van de sauna en de massage dat ik prompt op mijn bed in slaap ben gevallen en alle afspraken van die avond ben misgelopen.
Ik werd vanochtend om half 4 wakker, klaar wakker, en was geheel uitgerust.
Had een van die spaarzame momenten dat alles op zijn plaats valt, op het juiste moment en op de juiste plaats zijn, puur geluk.
Heerlijk genietend op mijn bed gelegen. Lichaam nog eens helemaal uitstrekken en Jeff Buckley op mijn mp3 (zijn nieuwe cd So Real is geweldig, thanx Kees!).

Daarna naar de zonsopgang gekeken en als ik me omdraaide zag je de volle maan (zie video).
Daarna ontbijtje rijst, sla en gember thee (zie foto).
Het is heerlijk om in (bijna) oktober in de zon te kunnen zitten en mijn huid te laten genieten van de warmte, ik ben daar wel voor gemaakt geloof ik.

Nu ga ik met mijn gepijnigde lijf (blauwe plekken en spieren die absoluut niet meer naar mij luisteren...mmm die massage was iets te stoer voor mij) naar de sauna. Dan eens langzaam kijken hoe en waar en wanneer de bus naar San Salvador vertrekt...en een appeltaartje voor mij en oma oppikken, even samen smikkelend afscheid nemen.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Ha Zusje,

Leuk om die lieve vogeltjes te horen, klinkt bijna als een stel mussen ahum. Mereltjes dan.
Mooie foto's en videootjes heb je gemaakt. Het ziet al wat minder ziekig uit. Mangaan moest je toch hebben zei Sophie, ze had je foto's nog goed bekeken. Dus haal het maar, was voornamelijk voor je oren en dan viel de rest ook wel op zijn plek. Lekker muziekje, maar wat een mensenlawaai en drukte.
Geniet van je laatste dagjes spa.

liefs

Vera

Anoniem zei

Hai liefie ikebjegezienikebjegezien! Wat leuk, dat filmpje! maak eens vaker een filmpje van jezelf! Heerlijk om je te zien bewegen (o ja, zo zag ze eruit ; )
Morgen vieren we Toms verjaardag. Dat wordt een mix van ex-schoonouders, nieuwe vriend, ex, ouders enz enz... Grappig. 'k ben blij dat dat zo kan en heb er veel zin in, vooral ook voor Tom. Veel plezier met reizen en eh... , geniet.. )Love you, Inge