maandag 29 oktober 2007

Voorlopig even geen internet meer na vandaag

Nu er internet is, even snel van profiteren. Nog wat foto´s van toen ik in San José was.
Lezend op de bank in het huis van Jan & Douwe, the Glass Castle van Jeannette Walls, over een meisje dat door hele vrije ouders word opgevoed.
En met Janneke en Diana, uitgaan in San José.



En een filmpje wat ik gisteren heb gemaakt, toen ik met een groep en een gids ging wandelen door het regenwoud. Het was een bruggenloop, de bruggen (gemaakt van staalkabels) hangen vast midden in de boom. De hoogtes verschillen tussen 4 en 14 meter, sommige bomen zijn zooooo groot!
Niet zo heel veel dieren gezien, wel allemaal planten bekeken.
Morgen ga ik met een groep canopy-en, dat is aan staalkabels hangen in een soort zitje en dan van de ene plek naar de andere plek roetsjen. Als ik heel eerlijk ben vind ik het een beetje spannend, maar goed die angsten hebben we om aan te gaan he?

1 opmerking:

Anoniem zei

Gaaf, vooral die geluiden! X ing