maandag 22 oktober 2007

Op weg naar Costa Rica, naar San José

Ondanks het stralende weer (35 graden en helder blauwe lucht) zijn de pogingen om schildpadden te zien geheel mislukt.
Nog steeds rivieren die te hoog zijn en de eerst volgende mogelijkheid is woensdagnacht (voor mij te laat...). Desondanks een geweldige dag gehad.
De surferboys van mijn dorm waren er vanochtend om 7uur al uit omdat er een knalblauwe lucht was en hun enthousiaste kreten drongen door mijn dromen heen-
Samen met John een hike gemaakt langs de ronde baai van San Juan, en vooral lekker gelezen en ontspannen en mijn bruine tan onderhouden.

Omdat er allemaal rumors zijn dat je niet vanuit 1 dag kan reizen vanuit dit surfplaatsje vertrek ik morgen om 6uur naar Rivas, om via Rivas te proberen op een TICA bus te springen naar de hoofdstad van Costa Rica.
Zoniet dan moet ik terug reizen naar Granada om daar een bus voor overmorgen te reserveren.

Geen opmerkingen: