maandag 29 oktober 2007

Salsa en Merengue!

Gisteren mijn dansschoentjes aangetrokken (mmm eerder uitgetrokken en op blote voeten gedanst) en salsa en merengue dansles gekregen van de jongens hier.
Het was geweldig!
Had ik nooit verwacht, dat ik het zo leuk zou vinden om me te laten leiden door een man, maar het heb me enorm vermaakt.
En ze weten hier hoe je moet bewegen, en is me wat, alleen vanuit je heupen draaien en je schouders niet mee laten bewegen....ik zal een van de toeristen om een foto vragen.
Janneke en ik stondne op de dansvloer met de chauffeurs, en alle toeristen voornamelijk kijken en foto´s maken, haha, ze gingen zelf niet echt dansen.
Kan me ook wel voorstellen als stijve heupen Nederlandse man dat je niet graag naast zo´n swingende latino staat.
Een klein minpuntje is natuurlijk dat Jan en ik een hoofd boven deze kerels uitsteken, maar dansen kunnen ze!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Ha meissie,

goh dat duurde lang voor mijn gevoel om je even niet te kunnen volgen. Wordt verslavend elke dag avontuurtjes van je zus lezen.
Heb je nu een vaste verblijfplaats?
Kunnen we misschien wat opsturen.

liefs

jezussie

Anoniem zei

Joepie zie, SALSA IS LEUK!!! 'k krijg direct weer zin om te dansen.. Ik bent stinkend jaloers op jullie, lekker bij elkaar in een warm prachtig land. Vooral dat bij elkaar, kunnen kletsen en hangen en nietsdoen... 'k mis jullie wel hoor!
Ing