donderdag 4 oktober 2007

in San Salvador

In de bus komt een vrouw naast me zitten. Ze heeft een beetje een vreemd uiterlijk, kort geblondeerd haar en een hyper energetische uitstraling.
Ze schreeuwt veel en vaak en af en toe komt er een spastische lach uit.

We praten in een soort Engels / Spaans en na een paar minuten nodigt ze mij uit om te komen logeren in haar huis.
De afgelopen dagen gespendeerd in San Salvador, en vandaag een ritje gemaakt naar de Fronterra en weer terug naar de hoofdstad.
El Salvador is vooral een groen land, en een stuk schoner dan Guate.

De komende dagen zal ik nog bij Nena en haar zoon Franklin zijn, en dan reis ik weer door.
(binnenkort foto´s en een update, maar ik zit in achter een computer uit het stenentijdperk...)

1 opmerking:

Anoniem zei

Hoi Kler,

Leuk om je site te lezen.
Ben benieuwd naar de foto van de hyper vrouw met blond haar...

Het ziet eruit of je gelukkig bent. Ik hoop het voor je. Vandaag was het prachtig herfst weer hier.

Ik heb mijn moeder net een mailtje verzonden mbt jouw vertrek naar India. Ik wens je het beste.

Sonja