dinsdag 16 oktober 2007

Geweldige avond gevolgd door een kruip sluip ochtend

Het is zo fijn om weer bij Douwe te zijn!
Grappig hoe blij je kan zijn met een vriend, en hoe makkelijk je verder gaat waar je gebleven was. In Douwe's woorden: ´het is voor mij net alsof ik je gisteren nog gezien heb.´
Het leuke was dat Douwe helemaal niet wist dat ik ook in Leon zou zijn, een soort dubbel cadeautje voor hem dus, en Bart en ik!
Oja pap, Bart heeft nog bij je in de klas gezeten! Bart valkenburg, zoon van theoloog Barbara (geloof ik...) Anywayz, gisteren regelmatig gehoord, ja hoor daar hoor ik BOLT weer praten... (mmm produkt van je opvoeding)


Toen Bart klaar was met werk biertjes gaan drinken, naar huis gegaan om een lange broek aan te trekken tegen de mosquitos en daarna buiten Leon (ongeveer een half miljoen mensen die hier wonen, voor een kleine inschatting van hoe groot de stad is) gaan eten en drinken.
Heb ik al verteld hoe lekker de rum hier is? Flor de caña, mmmmmmmmm

Nu ja goed naarmate de drankjes erin gingen naarmate de foto´s raarder worden..tsja ach LOL


Geen opmerkingen: