woensdag 28 november 2007

Claire op de Yoga Farm

Van 1 tot 20 december ben ik op de yogafarm in het zuidelijkste puntje van Costa Rica. Ik heb behoefte aan een mooie en rustige plek, en lekker met mijn lichaam bezig zijn.
Een smak geld ($ 20,- p/d ipv $35,-), maar denk dat het wel waard is. Ik draai mee met het vrijwilligers programma, een uur per dag werken voor lessen yoga. En dicht bij het strand, lijkt me fijn.
Er is daar geen internet en weet niet of ik daar bereik heb met mijn telefoon. Wil je weten hoe en wat, klik dan op de link:

http://www.yogafarmcostarica.org/

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi Lieverd,

ik vind dat je dat weer even prima aanpakt: nu weer een tijdje voor jezelf want reken maar als je terug bent in dit koude regenachtige landje dat er veel op je gerekend wordt om al je ervaringen te delen etc. Wat lijkt me dat lekker zo een paar weken met als basis yoga. Och scaht en wat is duur, als het goed voor je is en je daardoor visie op je toekomst helder kunt krijgen is dat helemaal niet duur. Dan heb je rust in je hoofd en voel je je veel beter. Geniet van deze maand in dat prachtige land, geniet van de zon en de prachtige natuur. Veel liefs
miep

Anoniem zei

Fijn dat je daar toch terecht kon! Te gek om nog een tijdje op een basisplek te zijn, en één uurtje p/d werken, das niks! Heel veel genietze en we zien elkaar snel, JOEPIE! XXXXXXXXXXXXXXXX Inge

Anoniem zei

Veel plezier meissie!

x jezus