woensdag 7 november 2007

oeff

Na een dag van in spanning zitten is alles wel met mama. Geopereerd en nu even afwachten op herstel.
Vooral veel gegrond en energie gestuurd, en proberen contact te houden.
Sinds de reis lukt het me steeds beter om in mijn basis te staan, en bij mezelf te blijven, best trots op!
En vooral ook het ontdekken van allerlei nieuwe stukjes Claire die ik nog helemaal niet kende, of oude stukjes Claire die soms zo grappig herkenbaar zijn.

Morgen heb ik een vrije dag, en Douwe komt vanavond ook hier heen.
Douw en ik gaan naar Nationale Park, en als Janneke mee kan is het helemaal te gek.
Ik ben nu Cahuita, aan de Caribische kust, en hier is een van de mooiste nationale parken van Costa Rica.
Cahuita is echt zo'n idealistisch gebied, palmbomen, wit strand en blauwe zee.
Zin om lekker te wandelen en te kijken, zwemmen zonnen en snorkelen. Met Douw samen zijn en alles los te laten van vandaag.

Geen opmerkingen: