dinsdag 13 november 2007

San Jose

Oooh wat is het lekker om weer een eigen plek te hebben.
Mijn eigen kamertje, die ik nu deel met Maaike, maar we gaan binnenkort toch richting de finca (ik en Janneke gaan vrijdag met de chickenbus, Maaike en Douwe gaan vandaag met Cornolio, de 4 wheel drive Ford Explorer) dus veranderd alles weer.
Nog steeds geen clue wat ik nu wil gaan doen in de toekomst, maar ik merk dat ik nu een stuk beter kan genieten van hier zijn dan de afgelopen paar weken.
Had natuurlijk ook te maken met mama's ziek zijn, maar ook met verlangen om bij Sep te zijn en Inge. Ik voel me soms alsof ik in twee werelden zit.
Maar ik merk ook dat verlangen heel frustrerend kan werken, omdat het je focus van het nu weg haalt en je vergeet te waarderen wat je wel hebt.

Nu Maaike er is, wilde Douwe zijn dreads eraf.
Want Jan en Maaik hadden ook 3 jaar geleden die dreads erin gedraaid.





Dus hops, schaar erin en nieuw kapsel. Douw ziet er nu uit als een of ander vreemd Nazi wezen, maar is een liefe jongen hoor....GRIJNS
Het leuke aan weer met zijn 4-en zijn, zoals een paar jaar geleden met kraken, zijn de geweldige gesprekken. De idealen, de geschiedenissen.





Knock out op mijn pasgekochte matrasje, en tekening van Arwen boven mijn bed.

Geen opmerkingen: