donderdag 7 juni 2007

Reisdingetjes

Oeff de laatste weken breken aan.
Mijn hoofd loopt over, en ikzelf kan niet de rust vinden om gewoon niks te doen.
Als ik naar mijn huis kijk, denk ik oei, moet ik nog zoveel inpakken /wegdoen? Het lukt me dan niet om gewoon te gaan relaxen.

Maar realistisch gezien hoef ik nog maar weinig te doen, wil nog even mijn internationale rijbewijs ophalen en mijn Internationale teachers card.
Gisteren bij de dokter geweest om anti biotica kuur te halen waar ik niet allergisch voor ben, kreeg er 2 voor geschreven, de apotheek schrok omdat het 2 heftige kuren zijn.
Heb daar inmiddels al 3 keer aan de balie gestaan om uit te leggen dat ik op reis ga, en dus noodmedicatie wil meenemen voor mijn longen. Maar blijkbaar kan ik niet zo geloofwaardig kijken, want alles wordt 3 dubbel gecheckt bij mijn arts.

Afgelopen week was de musical, ik ben blij dat dat voorbij is. de middaguitvoering was de beste, ben ook enorm trots op de jongeren. Toch heb ik geen speciale gevoelens bij school en het afscheid, met de dag blijer dat het einde in zicht is en dat ik hier weg kan gaan.

Ben ook benieuwd wat ik ga doen als ik terug ben, denk dat ik altijd wel gevoelloos voor hierachie zal blijven en zo'n school is dan niet de beste werkomgeving. Zowiezo is een school niet echt de beste werk omgeving, zelfs voor jongeren niet die in die enorme leerfrabieken terecht komen.

Mogelijkheden zat: studie, kunstenaarschap of iets totaal anders. Maar dat is iets waar ik dan weer over na ga denken....nu focussen op de reis!

Geen opmerkingen: