woensdag 13 juni 2007

Douwtje is foetsie

dit weekend mijn kat naar de volgende verzorgers gebracht, dat was moeilijk! moet er niet teveel aan denken, en huis is nu zo gek, zonder mijn douwtje erin rond hopsend.
en helemaal het slapen zonder kat, klinkt gek, maar was toch altijd wel leuk om dat beestje daar op het einde van mijn bedje te zien liggen,
opgerold en heftig snurkend
jaa..snurken...nee...niet spinnen...douwtje was een master in het snurken!
en als ik dan sochtends te lang aan het slapen was en ze had honger, ging ze met haar pootje op mijn wang tikken (nageltjes ingetrokken, lief toch?!)
zo van heeeee wakker worden!

ok genoeg sentiment! nu ga ik weer stoer doen, en meisjeswerk dingen doen, moet nog 8 dagen werken en dan klaar hopsikadee weg ermee

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Hai Claire,

Het gaat echt heel goed!
Op maandag heeft ze zich overdag nog wel wat verstopt, maar zodra de kids er even niet zijn dan loopt ze rustig rond te snuffelen.
Dinsdag was ze al duidelijk veel meer gewend en nu loopt ze echt om me heen te drentelen alsof ze wil zeggen: hee waar was je nou de hele dag!
Vanmorgen liep ze Jurgen achterna zei hij en Jurgen is heel zorgzaam voor haar. Lara vindt het ook leuk en zoekt haar (soms) iets te veel op. Douwe gaat zich dan lekker verstoppen en komt wel weer als er wat rust is.
Dus echt het gaat heel goed!

Anoniem zei

lieve schat

loslaten is moeilijk, loslaten is het accepteren dat je ergens geen controle meer over hoeft te hebben en daar weer alle vertrouwen in hebben.

kuskuskusjezus

rarawaterdoormijheengaat