donderdag 21 juni 2007

Hoe zwaar wegen die loodjes eigenlijk?

Ik ben stiekum onwijs moe, liep gisteren rond met van die rode koontjes, en ben vrij vroeg in slaap gevallen.
Ging best,als je kijkt naar de hoeveelheid dingen die ik nog moet doen.

In ieder geval het bed uitelkaar schroeven, dat moet echt vanavond, en nog wat doosjes inpakken, en nog wat vuilniszakken vullen met kleren, en en en en
Ik heb al zoveel spullen weg gedaan, of weg gegeven, en nog komen uit allerlei hoekjes en van allerlei plankjes spullen, dingen.
Ben goed in het bewaren van rommeltjes en probeer nu echt ook al die rommeltjes weg te doen. Hoeveel zin heeft het om dat ene doosje sterretjes (=vuurwerk) te bewaren? Of die lading medicijnen van vroeger toen ik nog zo veel last had van mijn longen?

En eigenlijk wil ik ook graag mijn hele garderobe met leuke kleren mee, niet de helft, maar nee, allemaal. En het vervelende is dat alles wat praktisch is eigenlijk mee moet, en alles wat mooi is niet mee kan. Ok, dit is allemaal onzin.
Waar maak je je druk om?

Uiteindelijk gaat strax alles weg, opgeslagen.
Foetsie.

En ik verheug me zo op uitslapen! Denk dat als ik in Guatemala ben eerst helemaal niks ga doen, het heerlijke slakken siƫsta tempo ga aannemen en ga niksen. Lekker!

1 opmerking:

Gledwood zei

hang on are you saying you've GONE? morgen something bla blah that doesn't mean tomorrow you're in Guatemala does it? I at least wanted to say bye first !! oh well BON VOYAGE whenever you go!!

have a great time

please keep in touch (at least occasionally)

all the best

Gleds