maandag 25 juni 2007

Loslaten!!

Zo, vandaag was de ener laatste dag op mijn werk.
Gevoelens van enorme vrijheid, maar ook van een vreemde ervaring van realiteit gaan door mij heen.
Het is heel gek, om zo, na een paar jaar met collega's te hebben gewerkt, deze periode af te sluiten.
Een soort einde van een tijdperk. Het mooie is dat er zoveel diverse mensen bestaan, en dat de een zijn levensstijl veel beter past dan bij de ander.
En dat dit bij mij in periodes gaat, periodes van het willen settelen en periodes van het willen ervaren van vrijheden, het ongebonden zijn en nergens verantwoording aan af willen leggen.

mooi afscheid, mijn creatieve vakdocenten hadden een lied voor mij geschreven, wat ik met krokodillentranen heb aangehoord. Ze moesten het twee keer zingen, want de eerste keer zat ik er door heen te sniffen. Mooi lied, gaat als volgt (op melodie van 'Claire')

Claire
Is lief, creatief, echt een ster
Je gaat nu op reis best wel ver
Je hebt zin om te gaan
Heel ver hier vandaan

Heel sterk
Maak jij van je droom nu echt werk
Je laat alles ook je werk
Je huis en je stad
Echt knap, weet je dat

Op reis
Alleen met je rugzak, heel eigenwijs
Veel avontuur, lekker geen onderwijs

We missen je nu al Claire, je pit en je lol
Je leuke ideeën, je kunstenaarsrol
Oh Claire, Claire, Claire

Claire,
Je lacht, je talenten, je flair,
Je mooie ontwerpen. je hair
Maar nu wil je gaan
Heel ver hier vandaan

Heel sterk
Maak jij van je dromen nu echt werk
Je laat alles los ook je werk
Je huis en je stad
Echt knap, weet je dat

Op reis
Alleen met je rugzak, heel eigenwijs
Veel avontuur, lekker geen onderwijs

We missen je nu al Claire, je pit en je lol
Je leuke ideeën, je kunstenaarsrol
Oh Claire, Claire, Claire

tekst geschreven door Lisette, gezongen door Lisette, Laetitia, Ciska en Bas (piano)

Geen opmerkingen: