donderdag 20 december 2007

Ultima dia

Ahorita es mi ultima dia.....amai........desafortunademente!

Ok, slik, vandaag echt echt echt afscheid nemen van al het moois hier.
Heb er stiekem nog een dagje aan vast geplakt omdat ik nog niet aan toe was, tas inpakken, bus uitzoeken etc.
Morgen vertrekt de bus om 5uur en dan 13 uur later beland ik na heel wat op en neer en overgestap in San Jose, als alles lekker soepeltjes verloopt.
Ik hoorde ook dat iemand morgen vertrekt met de auto naar San Jose, dus ik spreek hem straks aan en hoop op een lift, dat scheelt de helft reistijd.

Van de week nog dolfijntjes gezien, gisteren gesnorkelt (zebravisjes, soort blauwe neonvisjes en andere rare monsters, zoals slijmerige paarse duizendpoten) en vandaag gebodyboard in de woeste oceaan, wat ik nog steeds een beetje eng vind. Als je de golf fout neemt kom je in zo'n wasdroger tumbel terecht, en meestal zijn er sets van golven dus heb je een momentje om boven te komen en adem te halen en dan tumbel je alweer met de volgende mee.
Goed voor je spieren dat wel!

Geen opmerkingen: