zaterdag 8 december 2007

uitstapje bewoonde wereld

Vandaag maar weer eens de heuvel afgedaald en de 2uur durende rit gemaakt naar de bewoonde wereld, nu ja, haha, een dorp met 30 huizen maar er is internet.

Ik weet niet of ik het nog 12 dagen daar op de farm ga volhouden, maar anders verhuis ik naar een ranch dat strak aan het strand ligt, lekker zonnen en boeken lezen, vind ik ook wel leuk. Daar zitten meer mensen en krijg langzamerhand meer behoefte aan interactie en weer een sociaal leven! AMAI, hoe fijn het zal zijn om terug te zijn in nederland en met alle vriendjes en dinnetjes te kunnen kletsen. Lekker eten koken, boterhammen met kaas..mmmmm
En heb onwijs zin om te stappen en helemaal uit mijn dak te gaan....weet al precies met wie en waar... leuk hoe je zo verwachtingen kan hebben terwijl het straks misschien wel heel anders is.

Ik had tegen mezelf (en de kosmos) gezegd dat ik aan het eind van mijn reis wil weten wat ik ga doen om mijn leven in te richten. En de afgelopen dagen is het zich allemaal steeds meer aan het vormgeven. Maak mindmaps en tekeningen, planningen ontwerpen etc. Heb er zowaar zin in, om weer eens te gaan werken. Deze keer niet voor een ander, maar voor mezelf.
Lijkt me helemaal te gek, ik laat het even in het midden, vertel het allemaal wel als ik terug ben in NL.

Ga zometeen naar het strand (weg oversteken en dan ben je er) even zwemmen en relaxen.
Oja,
hoe was Sinterklaas?
Heb het fenomeen hier proberen uit te leggen, maar komt wel enorm racistisch over met die zwarte pieten..haha...

Er zitten hier trouwens zoveel dieren, niet te geloven. Je hoeft helemaal niet op een super dure toeristentour te gaan om wat te zien. Van de week liep ik van een nog kleiner dorp naar de ranch en liep ik langs een lang niet gebruikt veld. Daarin waren 3 vette enorm dikke grote iguanas op jacht, ze vingen een mica slang! Ze waren enorm groot, en ik stond verbaasd, want ik dacht dat iguanas als ze volwassen zijn herbivoor zijn. Ook al zoveel macas gezien (de grote rode papegaaien) diverse apen, de doodshoofdaapjes en de brulapen, toecans, nu ja, ga maar door... Mooie plek hier en helemaal niet toeristisch, aanteraden voor iederen die even weg wilt....

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Sint in Sittard gevierd en het is hartstikke leuk als je weer van dichtbij ervaart hoeveel spanning dit geeft in zo'n kinderhart en -geest. Hoe vol vetrouwen er dank je wel wordt gezegd voor een kunststof roze ring in hartvorm. Alj dan een paar dagen later de glim glim om het tere halsje ziet hangen en je luistert naar de enthousiaste verhalen dat sinterklaas ook weet dat ze prinses is, kijk maar bonneke heb ik gekregen, krijg je tranen in je ogen. Weer een grootse beleving. Laat je benen je hart volgen en geniet van de natuur en het weer. Hier is het echt winderig en guur. De rivieren zijn erg egstegen door de vele heftige regenbuien en het is echt hefrts. Nog geenw inter voor mij want daar hoort vorst bij. Verheug me ontzettend op ons weerzien en ben benieuwd naar je toekostplannen.

lieve groet

miep

Anoniem zei

Lieve schat ik heb nu niet zo'n zin om te typen, binenkort een dikke mail.
Tot gauw X Ing