donderdag 27 december 2007

Laatste avond in San José

zonsondergang TRES RIOS (vanuit flat)

En dan plots vliegt de tijd.
Van kerst (wat trouwens alleen gevierd word op 24 en 25 dec & 26 december is een gewone werkdag) naar inpakken van je tas en weer eens afscheid nemen.

Ik begin afscheid nemen te zien als een situatie van ik zie je gauw weer, heb gemerkt dat ook al heb je goede vrienden al een poos niet gezien, je na een uur bij elkaar zijn het idee hebt dat je elkaar gisteren nog zag. Dus afscheid nemen is een meer een toestand geworden van accepteren en vooruitzichten, tot normaliteit.


Vooral de 26e geprobeerd spullen weg te doen, wat ik niet kan, en mijn tassen economisch inpakken. Van Janneke had ik al de 25e afscheid genomen omdat zij op de 26e stage ging lopen bij een campeergids bedrijfje.



De avond was vooral gezellig, Maaike en Douwe waren vooral een beetje dronken van de wijn, bier en rumcola´s die zo lekker weg drinken zoals limo, en nogal last van jongenhondengedrag (zie foto´s Maaike en Douw in gevecht en Maaik = STERK!!)
Was helemaal HOOPJES vergeten (het plotseling van iemand bespringen van een persoon, en dan de volgende erbovenop, onderste is dan plat...haha vooral lol gehad)


Daarna nog in donker liggen kletsen met Maaik...denk weer voorlopig laatste keer dat ik zo gezellig een kamer deel met een vriendin, bijna als vroeger, dat je bij een vriendinnetje gaat logeren en diep in de nacht ligt te kletsen....




op de slaapkamer van Maaike en mij vóórdat mijn tas is ingepakt

Geen opmerkingen: