woensdag 12 december 2007

mmm snap best waarom Eva een hapje van die appel nam....

Paradijs is mooi, maar leuker als je het kan delen.
En ook al had Eva dan Adam, ik snap best waarom ze na een poos een hapje nam van die appel, want jee, na een tijd gaat zon, oceaan en zwart zand met van die wuivende palmbomen weer vervelen.


Ik ben vandaag na 13 dagen yoga (ik kan mijn hand weer om mijn voet heen leggen als mijn been is gestrekt!) verhuisd naar een ranch die echt direct (20 meter lopen) aan de pacifische oceaan ligt. Ben nog steeds in Punto Banco, de ranch ligt ook erg afgelegen, maar ik heb ook geen behoefte om in een van de surferdorpjes te zijn. De omgeving is perfect, en genoeg makkelijke boeken om verveling uit te stellen (is net alsof je tv kijkt, alleen het programma houdt er mee op en begint weer als jij het wilt, vb van een van de boeken, Robin Cook, nuja dan weet je wel op welk niveau je leest). Daarnaast ook veel tijd om te mediteren en beelden te creeren over de toekomst.


Het is echt een idilische plek, en de golfslag van de oceaan klinkt door in de dorm waarin ik slaap.
Heel rustgevend. De zee heeft echt een magische uitwerking op mij.
Water, misschien wel omdat wij voor 70% uit water bestaan. In ieder geval heerlijk daar en ik geniet dubbel omdat het vertrek naar NL nadert.
Kan helaas geen foto's downloaden hier, vandaar hieronder nog 2 foto's van een ontwerp van een kast van Sep die hij van de week af had. Mooi!

Ik weet nog niet zo goed wanneer ik vertrek naar San Jose, waaarschijnlijk over een week.
In ieder geval voor kerst (de 24e wordt dat hier gevierd) daar zijn, gaan we vieren met de ouders van Janneke,Andres (broertje Jan) Janneke en Douwe en Maaike en misschien nog een andere vriend, lijkt me leuk en gezellig!


Geen opmerkingen: