donderdag 2 november 2006

en zo begon het allemaal....


Tijdens mijn herfstvakantie verbleef ik een poosje in madrid. Deze vakantie had ik geboekt in een impuls, vaag had ik nog een vriendin daar wonen die ik al anderhalf jaar niet had gezien en waarvan ik wist dat ik daar mocht crashen.
Niet wetend of ik dit nou leuk zou vinden, zo alleen op reis, vond ik het best spannend. Uiteindelijk is dat natuurlijk verspilde energie geweest, het was fantastisch!
Zo geweldig dat ik eigenlijk niet terug wilde, maar wel moest, wegens verplichtingen in nederland. En thuis aangekomen toch maar eens aan het denken geslagen, want het leven in nederland is het toch niet helemaal. En als ik mezelf de vraag stel; "had ik nou maar" , dan was het:"had ik nou maar mijn baan opgezegd en was ik nou maar in het buitenland gaan werken en wonen en reizen".
en zo simpel is het!
leven!

1 opmerking:

Anoniem zei

Wauwie, ik ben zoooo trots op je!
Inge