maandag 28 mei 2007

Dagelijkse gangetje

hier in nederland gaat alles goed,zijn gangetje..af en toe schreeuwt het door mijn hoofd: o mijn god, wat ben ik allemaal aan het doen? en wil ik wel weg...ie ie ie eng, maar dat zijn maar vlagen van het monster angst in mijn lijf, en die wil ik niet te veel voeden...


ben vannacht bij wietske blijven slapen want die heeft een abces in haar keel en is een beetje ziekjes en heeft aandacht nodig. we hebben met zijn allen (ik, wiets, kjell en esther) bij wiets een film gekeken, elementaire deeltjes, wat een aparte film is, met een rare onderhuidse spanning...denk dat het boek beter is.

volgende week komen janneke en douwe vanuit costa rica hier naar nederland, heel veel zin in, en tuurlijk vrijdag het trouwfeest van krista en floris.
heb een boek over emigreren voor ze gekocht, nu ja, was eerst van mij maar ik geef het door..kunnen ze vast wel gebruiken met al hun reis plannen.

mijn huis ziet er tegenwoordig erg raar uit, de grote rode kast is geheel leeg, liggen alleen nog de spullen in die ik mee wil in tas, en wil maar 10 dozen met spullen bewaren,dus alles gaat / is weg.
meeste spullen heb ik al ingepakt en de rest moet gewoon weg...

oja! ik heb een enorm vette baan aangeboden gekregen! niet te geloven, een vriend van peter wil een bedrijf opzetten voor het maken / ontwerpen van coole outdoor kleding en berg klim kleding. ze hebben mij gevraagd of ik wil komen ontwerpen!
ai ai ai, klinkt zo geweldig allemaal, lijkt me helemaal te gek, ontwerpen van kleding, gekke patronen en designs maken, want die kleren zijn allemaal zo lelijk en is echt nog ontgonnen terrein...
het voelt als een test van de kosmos, wil ik echt op reis?? of ga ik kiezen voor zo'n vette baan..
nu ja, heb al gekozen hoor, ik kies voor de reis natuurlijk!
maar het contact is gelegd en we gaan kijken wat we voor elkaar kunnen betekenen, misschien als ik terug ben..

met sep net afgelopen weekend samen door gebracht, waarschijnlijk de laatste keer, is gek hoor, ik had al een beetje besloten dat ik niet echt meer voor hem voelt, en dan heb je al zo'n beetje afscheid genomen, en om dan toch nog samen te zijn, en een soort van investering in elkaar te doen..voelde raar
nu ja was ook wel weer lekker die aandacht en liefde en sex, daar kan je dan ook van genieten, maar het is goed dat ik weg ga, anders had je ook nog van die woorden moeten gaan maken zo van:ik voel niks speciaals voor je, denk je dat we vrienden kunnen zijn, bla die bla die bla

nu goed, ik ga weer wat aandacht aan wietske geven, een lekker fruitsapje maken voor haar...

Geen opmerkingen: