zondag 20 januari 2008

Gewend!

Na 3 weken in Nederland te zijn ben ik aardig alweer gewend en blij dat de temperatuur zo lekker zacht is (die eerste paar dagen met maar 1 graad boven 0 vond ik echt verschrikkelijk en werd ook oer chagerijnig als ik buiten kwam, arme Sep)!
Ik loop nu ook zonder maillots onder mijn spijkerbroek, en kan ook weer genieten van de natuur die er al wél is. Af en toe duik ik even onder de zonnebank, niet zozeer om bruin te blijven alswel om te genieten van de warmte die over je gezicht blaast, en even helemaal warm te zijn (van huid tot bot).

Inmiddels ook besloten wat langer in Nederland te blijven en mijn relaties hier weer verder te ontwikkelen. Met Sep en mij gaat het eigenlijk heel lekker na het eerste wennen (echt wel gek om iemand zomaar weer te kunnen aanraken na maaaanden verlangen).

En ben ook mijn ondernemingsplan aan het schrijven om mijn bedrijf te starten in het ontwerp en verkoop van designerskleding.
Naast deze vorm van toegepaste kunst ga ik ook verder in het vrij kunstenaarschap, en ik heb een soort popcorn hoofd met allemaal ideeën van wat ik wil gaan maken.

In Deventer ben ik op zoek naar een woning en een atelier, en langzaamaan vormen de plannen en de ideeën hoe ik alles ga starten en vormgeven.
Alle tips en (materiele) hulp zijn van harte welkom, helemaal omdat ik natuurlijk geen bezit heb op dit moment (behalve keukengerei).

1 opmerking:

Anoniem zei

Hoi Klerr,

Ziet er gezellig uit jullie twee op de foto(Sep en jij).
Als je wilt kan je een kledingrek van me lenen.(Ik wil 'm graag terug als ik een wat groter huis heb)
Ik heb jouw bloembaksteunen nog voor als je je tuin of balkon wilt opleuken. Verder heb ik net en aantal meubels weggedaan, dus dat is dikke pech, maar laat maar weten wat je nodig hebt ongeveer.

Liefs,
kus,
Sonja