zondag 28 oktober 2007

Rincon de la Vieja (hoek van de oude vrouw)

Janneke en ik in San José

Dag 4 van de tour.
Ik moet wennen aan de commerciële kant van dit werk. En dat al die volwassen mensen gewoon net kleine kinderen zijn, en ik sta verbaasd over de weinige zelfredzaamheid van deze mensen.
Maar dat verklaard ook waarom ze gemiddeld (totaal) 2500 euro willen uitgeven voor 18 dagen buitenland.
Leuk ook om het groepsproces te zien.
Wie met wie optrekt, wie welke rol aanneemt, etc.
Ik heb even de puf niet om allemaal op te schrijven wat ik de laatste paar dagen heb beleefd.
Daarom wat foto´s.
mijn nieuwe hoge hakken (lief sep, als jij dan ook hoge hakken aantrekt zijn we weer even groot ;-)





kikkertje


vlinder ontpopt

zonsondergang bij Vulkaan Arenal



Net een wandeling door tropisch regenwoud gemaakt over allemaal bruggen heen

1 opmerking:

Sep zei

Ik zet wel een hoge hoed op Claire...

x Sep